Wij hebben dak- en nachtdienst

Zo werkt het

  • Vul onderstaand formulier in
  • Wij bellen u voor het maken van een afspraak
  • Wij komen langs en lossen het probleem op
  • Mocht het niet in 1 keer lukken, dan maken wij een nieuwe afspraak
  • We kijken ook altijd de rest van het dak na
  • Wij leveren na iedere opgeloste lekkagemelding een digitale terugkoppeling met oorzaak, oplossing en foto’s voor en na

Meld uw lekkage

  • We hebben of een vast telefoonnummer of een mobiel telefoonnummer nodig, 1 van de 2 moet minimaal ingevuld zijn.
  • (bijv. lekkage dakgoot)
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

We scoren
gemiddeld een

8,4

voor klanttevredenheid

Compliment of klacht?

Bent u niet teruggebeld voor het maken van een afspraak? Bent u niet tevreden over de geleverde dienstverlening? Of heeft u een andere klacht? Dat vinden we vervelend. Toch willen we u vragen deze klacht wel bij ons te melden. Wij zoeken dan zo snel mogelijk contact met u om over uw klacht te praten. Zo kunnen we onze dienstverlening nog verder verbeteren. Wilt u ons juist een compliment geven over een van onze specialisten? Of over de soepele werkwijze? Ook dat horen we graag!

Meld uw compliment of klacht

Wij zijn Patina
En daar zijn we trots op

Onze mensen zijn meer dan medewerkers. Zij zijn onze ambassadeurs. Dakhelden die elke dag het beste van zichzelf laten zien. Want al onze mensen zien het dak van onze opdrachtgevers als hun eigen dak. Dat maakt hun commitment groot, hun houding servicegericht en hun bijdrage meer dan waardevol. Of ze nu op het dak staan of op kantoor werken.

Maak kennis met ons team