Klacht of compliment melden?

Bij Patina doen wij er alles aan om u als klant een zo goed mogelijk product te leveren.

Dat kan variëren van een dak met een lange levensduur, het onderhoud van uw dak of het oplossen van een lekkage.

Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Dit horen wij graag. Niet alleen om u te ontzorgen, maar vooral om te voorkomen dat de klacht opnieuw voorkomt. Bij een klacht kunt u denken aan een onopgeloste lekkage, maar ook aan slechte communicatie of een te laat ontvangen offerte. Bij Patina krijgt uw klacht hoe dan ook de aandacht die het verdient.

Wij zien elke klacht als advies om onze dienstverlening te verbeteren. Niet voor niets zeggen wij: ‘Daar waar je struikelt ligt je grootste schat begraven’. Bij een klacht moet snel geschakeld worden. Uw klacht wordt daarom binnen een week door ons Management Team in behandeling genomen.

Selecteer de gewenste kaart*

RODE Kaart = ik ben niet tevreden, er is direct actie nodigGELE Kaart = verbetervoorstelGROENE Kaart = Compliment

Omschrijving klacht of compliment

Voornaam

Achternaam

Adres

Postcode

Woonplaats

emailadres

telefoonnummer

Wij denken mee

én kijken vooruit als het gaat om beheer en onderhoud. Maar ook over oplossingen om al die vierkante meters te benutten voor innovatieve toepassingen, isolatie, energiebesparing en CO2-reductie.

Veilig aan het werk

We zijn thuis tussen de installaties die zich op en onder het dak bevinden en zorgen ervoor dat monteurs en andere professionals er veilig aan het werk kunnen.

Patina adviseert

over aanleg, onderhoud, renovatie en innovatie van platte daken. Ook het verhelpen van lekkage, valpreventie en bliksembeveiliging zijn bij ons in deskundige handen.